Възможен ли е нов път за БДЖ?
На този етап за железницата се предлагат единствено стари, вече пробвани решения, които видимо не успяват да подобрят ситуацията в превозвача
09:17 | 28.12.13 г. 5Снимка: Ройтерс
-
Достигнаха ли повратна точка отношенията между САЩ и Израел?
-
Кадър на деня за 15 май
-
Dow Jones, S&P 500 и Nasdaq едновременно затвориха на рекордно високи нива
-
Поскъпването на златото се подкрепя от централните банки по света, според анализатори
-
Чешки милиардер вероятно ще придобие компанията собственик на Royal Mail
-
Какъв ефект ще имат повишените мита за китайски електромобили в САЩ
-
Следващият финансов крах във Великобритания се задава и този път не са банките
-
Русия и Украйна в надпревара как да защитят танковете си от дронове
-
Евтините соларни панели ще охладят желанието за ядрена енергия, прогнозира експерт
-
2300 лева е средната заплата в България към март
-
Как се променя индустриалната карта на Европа след Covid и с войната в Украйна?
-
Словашкият премиер Роберт Фицо е прострелян при атентат
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Dow Jones, S&P 500 и Nasdaq едновременно затвориха на рекордно високи нива
-
Поскъпването на златото се подкрепя от централните банки по света, според анализатори
-
Правителството на Италия продава 2,8% от петролния гигант Eni
-
Българските публични компании ще могат да получат ESG рейтинг
-
Европейските пазари затвориха с ръстове в сряда заради данните за инфлацията в САЩ
-
Акционерите на "Бианор" одобриха обратното изкупуване, служителските акции и двата класа директори
преди 10 години Всъщност, само в тая част, че държавата трябва да контролира най-важните сектори, си прав! Но демокрацията изисква всичко да е извън обсега на държавата, с една ума, да няма държава! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Трябва да си смениш преподавателите!Китайците сигурно са големи ***, че правят влакове по бързи от вятъра!Нищо, от което казваш не е вярно! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Железниците в повечето развити страни са на загуба и това е нормално, тяхната цел не е да генерират огромна печалба и да движат икономиката на страната напред. Затова задача на държавата е да се грижи за тях и да ги финансира. Нашата държава пък е бедна и няма пари да го прави, откъдето идва и основния проблем - колко стари и непривлекателни са нашите железници ни. Идеята пък за приватизация е неприемлива, но доста приляга на ГЕРБ. Като цяло сектори като електроразпределение, водо разпределение, пътища, железници и други подобни не бива да са приватизират, а да се запазят в ръцете на държавата, за да може да се осъществява нужния контрол и да се избегнат монополи и олигополи ситуация, които биха били в ущърб само на гражданите. (примери за това много) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години И към Газпром също :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години да възможен е пътят към надин е винаги послан с рози и 4ервен килим отговор Сигнализирай за неуместен коментар